lördag 11 december 2010

Working class hero

Jobb, jobb, jobb. Slutade kl 00.00 igår, kom hem, åt lite mat och gick sen och la mej. Vaknade för ca en halvtimme sen och börjar jobbet igen kl 14.00 och jobbar till 23.00, då jag måste hem och lägga mej, så att jag orkar kliva upp kl 09.00 i morgon och börja jobbet igen kl 11.00 och jobba till stängning. Kul helg, kul liv.. Eeehh eller inte meen jag behöver ju de där pengarna såå A girl gotta do what a girl gotta do hehe nu fick jag till det igen.
Nää nu ska jag ta och äta lite frukost och sen äta en lussebulle eller två, som jag som den housewife jag är bakade i torsdags haha sen att jag bara har lagat mat 2 gånger på 2 veckor eller att det i princip alltid är jesper som diskar och dammsuger här, det hör inte hit hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar