torsdag 30 december 2010

Suck!

Jag har lyckats bli sjuk, igen. Monsterförkyld. Så nu ligger jag hemma i soffan, kollar på film och försöker återigen att kurera mej med ingefärste. Hungrig är jag också, men jag orkar verkligen inte laga mat, tror att jag ska äta en mandarin eller två, det är ju nästan mat iaf hehe
Nyår i morgon också, planerar att fira det tillsammans med Jesper i Forshaga, om jag blir bättre vill säga.. åhh jag hoppas verkligen att jag blir det! Vore ju inte helt kul att ligga hemma hela nyår. Uuuää, men så länge jag inte har feber så åker jag..
Det är ju tur att jag inte blir ynklig när jag är sjuk iaf, otur att det är precis det jag blir. Hoppas att älsklingen kommer hem snart, så att han kan vara sådär go mot mej som bara han kan va, han är så söt, min lille grodprins hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar