tisdag 14 december 2010

Christmas Shopping

Idag har jag varit nere på stan tillsammans med Jesper och handlat julklappar hela eftermiddagen. Fick tag i nästan allt jag skulle ha och kom hem rånöjd för nu är jag nästan helt klar :)
Jag har dessutom köpt en julklapp till mej själv idag, via Dustinhome, och ni kan nog aldrig gissa vad det är hehe speciellt inte med tanke på att ända sen jag kom kom hem från Asien för 6 månader sen har haft en uråldrig samsung och varit hemskt nöjd med det, ingen prylbög här inte :p Meen min kära mobil håller på att lägga av, jag hör knappt vad folk säger längre för den sprakar så mycket emellanåt så jag har insett att det är dags för en ny, och om jag ändå ska köpa en så kan jag ju lika gärna köpa en nyare och mer avancerad sak eller hur :) Såå det fick bli en HTC Wildfire i mocca, värsta grejen, med pekskärm, internet, radio, mp3 och en massa annat kul som man bara måste ha hihi eller kanske inte men ändå, jag är iaf ruggigt nöjd och tror att jag kommer att trivas bra med min nya och fantastiska mobil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar