torsdag 2 december 2010

A week in the sun :)






Idag har jag och mammsen bokat en resa till solen och värmen :) Åhh vad jag längtar!! Det är bara en vecka, men ändå, alltid något :) Dessutom så ska jag ju inte vara hemma nästa vinter heheh såå det här bli råååbra :) Den 31 februari bär det av till ön Fuerteventura, som är en av Kanarieöarna. Vi har lyckats hitta ett jätte fint hotell, bara 300 meter från stranden, där man kan lata i solen hela dagarna :) när man inte känner för att göra ngt då vill säga, som att t.ex surfa!! För det kan man tydligen göra där. Iiiii gissa om jag blev nöjd när jag såg det!! Jag planerar att hyra en surfbräda för en vecka det första jag gör när jag kommer ner så att jag kan surfa så mycket jag vill. Åhhh vad kul det ska bli!! :)
Jag lägger upp lite bilder på ön och vårat hotell, visst är det fiiiiint! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar