onsdag 15 december 2010

It's you and me beautiful

Igår kväll kom Anna hit, vi åt middag, pratade en massa och kollade på Love Actually, den är ju bara så söt ;) tryckte även i oss en massa godis, skräll hehe. Idag har jag varit på stan och fikat tillsammans med Jesper, Richard och Marcus, handlat lite fler klappar, käkat thai, tränat, softat i soffan och drömt mej bort i en resetidning, som jag dumt nog köpte på pressbyrån härom dagen uuu varför gjorde jag det egentligen? Jag menar, det gör ju inte att jag längtar mindre efter att åka iväg igen :P Aahh tuuur att det bara är 1 & 1/2 månad kvar tills jag och mammsen åker iaf! Otur att det sen är en sisådär 7 månader kvar tills jag och älsklingen åker :P Men men känns skönt att veta ATT vi kommer att komma iväg då iaf, skönt och helt underbart :)
Jag lägger upp en bild på Gili Meno, där jag och Jesper firade ett år tillsammans, helt klart den perfekta platsen! Såå fint! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar