onsdag 22 december 2010

Sibirisk Kyla

Jag blir skrämmande lat när det är så här kallt ute. Tänkte i morse att jag skulle åka ner till stan och handla de sista julklapparna och sen åka till friskis och träna, men efter att ha kollat termometern, 20 minus!! Så ändrade jag mej.. och kom fram till att det var betydligt varmare och mysigare att softa i soffan hela dagen tillsammans med Jesper.
Tyvärr blev jag på kvällen jobbigt medveten om att jag verkligen var tvungen att åka och handla de där klapparna, eftersom jag åker hem till pappsen i morgon så när Gynt och Jesper skulle åka till Bergvik hakade jag på och hoppade av i stan. Fick köpt allt jag skulle och var hemskt nöjd med det, men jäklar vad kallt det ÄR!! Brrrr
Nu har jag varit duktig och packat in alla klappar samt bakat julgodis, chokladkola och jordnötskakor, som jag ska ta med hem till familjen i morgon :) Belöningen för att jag har varit så duktig blir att krypa tillbaka ner i soffan tillsammans med världens goaste pojkvän och mitt underbara duntäcke :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar