onsdag 8 december 2010

I'm Going Mad.

Det känns som att jag kokar, och det är inte för att det är varmt, för det är det ju verkligen inte. Utan det är för att jag är så jävla förbannad! Anledningen? Den här jävla vintern. Ställde klockan tidigt i morse för att ta bilen till vårdcentralen, dit jag efter väldigt mycket om och men hade lyckats ordna en tid. Men eftersom det har varit så sjukt kallt i natt så startade så klart inte min bil. SUCK! Så den där läkartiden var ju bara att glömma och med tanke på hur krångligt det var att ordna den så lär det ju dröja tills jag får en ny. Dessutom har jag en hel massa annat inplanerat idag, som också kräver att jag har en bil, men nu lär ju inget av det blir av. Crap!!! Funderar allvarligt på att ta mina sista sparpengar, sätta mej på ett flyg till värmen och sen leva som en fattig uteliggare någonstans. För att stanna kvar här känns just nu inte som ett alternativ. Men samtidigt, om man ska va liiite realistisk så har jag ju tyvärr inget val. Uuuuäää Och det är fortfarande bara december och en hel evighet kvar tills det blir varmare.. uu ärligt talat så vet jag inte hur jag ska orka. Jag verkligen avskyr det här och det gör mej till en jävla bitterfitta, och det är inte jag!

2 kommentarer:

  1. men de finns väl bussar? :)

    SvaraRadera
  2. Jaaa, men det tar som lite längre tid, och det var det sista jag hade i morse, you know, tidsoptimisten ;)

    SvaraRadera