torsdag 9 december 2010

After The Storm

Efter mitt lilla *host* vredesutbrott i morse lugnade jag ner mej typ ett ton och kom fram till följande; Jag har två val just nu, antingen så sitter jag här och surar och fortsätter att bete mej som den buttrik jag tydligen har blivit, Eller så skärper jag till mej och försöker att göra det bästa av det jag har.
Jag valde det sista alternativet, rätt självklart egentligen, men ändå, och bestämde mej därför för att följa med Jesper och hans kompis Erik, som är fotograf, ut till Skutberget för att ta vinterkort på mej och Jesper. Svinkallt, men riktigt kul och så värt för det blev verkligen jätte bra bilder :) Jag lovar att lägga ut några här så fort vi får dom av Erik. Han kommer även att använda några av dom som visningsbilder i sin fotostudio, vilket var anledningen till att vi gjorde fotograferingen från början :)
Efter Skutberget så åkte vi hem, fick start på min bil med hjälp av startkablar, käkade husmanskost, snabbmakaroner och falukorv hehe och kollade på film. Sen åkte Jesper iväg till Forshaga för att hänga med Erik och jag åkte ner till stan för att träffa Ida. Vi gick först till Score och bowlade, där Ida vann stort, innan vi gick till Waynes för en fika och väldans massa prat, himmla mysigt :)
När caféet sen stängde och vi blev tvungna att gå fick jag ett ryck och bestämde mej för att åka till Friskis och träna. Eftersom jag har varit förkyld ett tag så har jag inte varit där på 2 veckor så det kändes skönt att komma igång igen. Väl hemma så tog jag sen en lååång dusch innan jag la mej i soffan, tillsammans med fyra avsnitt Scrubs och en rulle mjölkchoklad :)
Såå trots en dålig start blev det en riktigt bra dag och det bevisar ju egentligen bara en sak, man får det inte roligare än man gör sej! hehe nu fick jag allt till det ;D

Nä go natt alla glada nu ska jag sova säng, med flanellpyjamas och dubbla täcken, för mitt alldeles egna element, Mr Almroth är still in tha fif.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar