torsdag 30 september 2010

Unwind

Jag har de senaste dagarna inte gjort sådär jätte mycket, jag har jobbat lite, handlat upp på tok för mycket av min lön, och myst hemma med älsklingen. Jag har även varit på friskis och svettis och skrivit in mej så att jag äntligen kan börja träna, vilket känns bra. Det ska bli skönt att komma igång igen och samtidigt så är det ju himmla kul :) Jag har redan lagt upp ett träningsschema, där jag nu i oktober ska försöka att gå på något form av konditionspass 3 ggr i veckan, innan jag nästa månad även kommer att lägga in ett styrkepass 1 gång i veckan. Det gäller att inte börja för hårt, men det här tror jag kommer att bli perfekt så på måndag drar jag igång, och jag vet att jag inte är riktigt klok, men jag längtar, för jag gillar ju faktiskt att träna ;)
Nä nu ska jag ta och äta lite frukost innan jag åker iväg till Ikea för att skaffa ramar till några tavlor vi köpte när vi var i Asien samt kolla om jag kan hitta lite annat kul. Jag ska även åka in till stan och lämna in våra kort från Asien.
I kväll så bli det jobb för hela slanten och jag känner på mej att det kommer att bli en stressig kväll.

2 kommentarer:

  1. Vi saknar dej!! Har du planer på att komma hitöver snart? Hör av dej isf! kram!

    SvaraRadera
  2. Naw, jag saknar er också!! :) Och jaa, jag har absolut tänkt att åka hemöver snart, men det har varit så mycket snurrande med jobb och så det senaste och jag inte har kunnat åka iväg någonstans för att jag inte vet när jag ska jobba. Men från och med vecka 41, om ca en vecka så får jag ett fast schema och då ska jag planera in att åka hem asap :) Jag hör av mej så fort jag vet när det blir :) Kramar!!

    SvaraRadera