söndag 19 september 2010

Yeeeeeyyy!!! :)

Jag har fått jobb!!!! :) Som bartender på Tables här i stan :) Jag var iväg och provjobbade igår och det gick så bra att jag blev erbjuden jobbet på en gång. Chefen sa att hon tyckte att jag var jätte duktig och att det inte fanns något som helst att klaga på så om jag vill ha jobbet så är det mitt :) Fast de kunde dock inte erbjuda mej mer än halvtid men det passar mej perfekt för då kan jag jobba resten av timmarna på något annat ställe så får jag lite mer variation.
Sen vart det där andra stället blir det återstår att se. Jag har tidigare den här veckan varit iväg på en anställningsintervju för ett hotel i stan och har dessutom en anställninsintervju samt en provjobbning inbokat på två andra ställen den här veckan som kommer så jag hoppas att något av dom går i lås och om det gör det så är det ju klappat och klart :) Men oavsett så har jag ju iaf ett halvtidsjobb nu, och det är ju alltid en bra början :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar