fredag 1 oktober 2010

Lazyass

Idag så var planen att jag skulle gå upp klockan 10.00 för att hinna med allt jag måste göra innan jag börjar jobbet. Men på något vänster lyckades jag stänga av väckarklockan när jag fortfarande sov så jag vaknade inte förän vid halv 12 när J ringde och väckte mej..oj då. Så nu är jag lite stressad, men ändå så gör jag inget, i stället har jag nu suttit på datorn i en timme, trots att jag verkligen inte har tid, vad är det för fel på mej liksom? Till mitt försvar så jobbade jag till sent igår så jag är lite sliten och dessutom så måste jag ju spara på krafterna så att jag orkar jobba idag.. eller så kanske jag bara är för lat? Ja, mest troligt så är det så. Men nu har jag inget annat val än att börja för annars hinner jag aldrig. Ahhh jaja om jag gör det här nu så kan jag gå ut efter jobbet, bli lite fredagsfull och ändå lägga mej med gott samvete i natt. Jaaa, så nu gör jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar