måndag 13 september 2010

Change Of Plans

Alla som känner mej vet ju att jag är fenomenal på att ändra mej och jag har just gjort det igen. Vilket innebär att det inte blir ngt Oslo..inte just nu iaf. Anledningen är b.la att det är jätte svårt att hitta lägenhet där i nuläget och att om man väl lyckas hitta en så måste man betala en sjukt hög deposition på 3 månders hyra. Vilket inte är helt rimligt i och med att hyrorna för en tvåa ligger på ca 10000 NOK/mån så det skulle i vårt fall innebära minst 36000 SEK!! Och det har vi inte riktigt råd med just nu så det får vänta helt enkelt.
I stället har vi nu en ny plan som är följande: Kim kommer att stanna kvar i Uppsala och börja jobba på H&M där, vilket jag helt klart tror kommer att passa henne bättre i och med omständigheterna. Jag och J däremot kommer mest troligt att stanna kvar här i Kd ett tag till, men det beror lite på om jag får jobb här eller inte. För om jag inte får det så måste ju iaf jag flytta någonstans där det finns jobb för jag vägrar vara arbetslös. Men det vore ju himmla skönt att slippa göra det just nu eftersom vi precis har flyttat hit så jag hoppas verkligen att det löser sej. Och jag ska göra mitt absolut yttersta för att se till att det gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar