fredag 17 september 2010

You Are My Sunshine

Fredag kväll och grymt sliten. Jag har jobbat 7-16 fyra dagar i rad nu och som ni vet så är ju det där med att gå upp tidigt på morgonen verkligen inte min grej :p Men för att få lön i oktober så måste jag ju jobba ihop timmar nu i september så när jag fick erbjudande om att hoppa in extra som städtant på Tobbes företag Obm så kunde jag inte säga nej. Dock så blir nog min karriär som städtant inte längre än en vecka för det verkar lösa sej med jobb, vilket känns himmla gött! :)
Jaa men nu ska jag ta och mysa ner mej i soffan tillsammans med en bra film och min underbara pojkvän. Vi har varit ihop i 1 & 1/2 år idag och det har verkligen varit helt underbart! :) Tack för att du finns och förgyller min tillvaro älskling! Jag älskar dej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar