onsdag 8 september 2010

Back In The Saddle

Undersökningen gick bra, skönt. Kim kom och mötte mej på stationen och följde med, efteråt så fikade vi och åt megamackor innan vi gav oss ut på shoppingrunda. Jag köpte råsnygga svarta stövlar och 3 par byxor, 1 par svarta och 2 par jeans och alla satt som ett smäck, hemskt nice :) Har ju även tidigare, i samband med den här månadens löning, köpt en assnygg höstjacka, en fluffig halsduk och en del shysta tröjor och koftor så nu är jag kittad för hösten, gött!
Efter shoppingturen åkte jag och Kim hem till henne i Uppsala för att kolla på film och softa, jag sov över och tog sen tåget hem idag. Så idag har jag varit ruggigt sliten och spenderat större delen av dagen sovandes på ett tåg, men det var det värt för att få veta hur läget ligger och samtidigt spendera lite tid tillsammans med min underbara vän :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar