lördag 25 september 2010

My Time To Shine

Lördag och ledig, helt underbart. Jobbade på Tables 18-02 igår och efteråt så åkte jag till Forshaga och hämtade min lilla fylletratt ;) var hemma runt 4-tiden någon gång och var sådär lagom trött så gissa om sängen kändes helt underbar.
Idag så ska jag hänga med Anna, vilket ska bli himmla trevligt, hon har ju gått och kärat ner sej så man ser henne inte lika ofta längre ;P Men idag är hon all mine hehe ;) NICE! :)
Sen i kväll så ska vi, Jesper, Gynt och lite annat folk ha förfest här och sen dra till Larsson och hans tjej på fest, vilket lär bli hemskt kul!! :) Dessutom så ger det mej en utmärkt chans till att fira, för vet ni vad?! Jag har blivit erbjuden en fast heltidstjänst på Alfies, och har självklart tackat ja! :) Jag var där och provjobbade i torsdags och det gick så bra att han erbjöd mej tjänsten direkt. Åhh gissa om det känns skönt! Nu behöver jag inte oroa mej längre och fundera på hur det kommer att bli, för nu vet jag, så jäkla gött!! :) Men det innebär att jag kommer att tacka nej till erbjudandet om en halvtidstjänst på Tables, fast jag kommer dock att jobba där extra ibland. Såå nu är det alltså klappat och klart, jobbet är fixat, vilket innebär att vi nu kan och kommer att stanna kvar i Karlstad, gött!! :) Sen hur länge det blir det vet man ju aldrig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar