söndag 26 september 2010

Saturday Night Live




Det är aldrig kul att jobba bakfull. Bara så ni vet. Men det går. Och så länge det är värt det så är det okej, och det var det. För jag hade verkligen en riktigt kul kväll igår, som började med räkor och vin här hemma innan vi åkte vidare till Larsson och hans tjej på fest, där vi hade trevligt. Men det var lite stelt.. Så jag och Anna bestämde oss för att dra vidare och ringde Ida och gjorde upp att vi skulle dra till hennes salong och dricka, så det gjorde vi! och hade riktigt kul! :) Jag passade dessutom på att få håret fixat av Ida, hemskt nice blev det :)
Efter salongen gick vi till Tempel och svängde loss och hade i vanlig god ordning grymt kul :) Jag hann även med att sticka inom röda rummet på pitchers en sväng för att töla lite med Gynt innan jag hoppade på fel buss hem, blev avsläppt på tok för långt hemifrån och var tvungen att stå och vänta på en taxi i spöregnet :P Ahhh well det är sånt som händer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar