fredag 9 juli 2010

NÖJD! :)

Nu har jag äntligen fått tummen ur och köpt en dator! yeeey gissa om jag är nöjd :) Jag har även sett till att skaffa mej ett mobilt bredband, så nu ska jag bli världens bästa bloggare eller ja jag ska iaf försöka att bli en lite bättre bloggare, men jag lovar inget, det är ju ändå sommar ;)
Så vad har hänt sen sist då? Jag har jobbat en massa, festat en del och fått en ny/gammal vän Ida. Vi var ju bästisar när vi var små men vi tappade kontakten när vi började på gymnasiet, synd men det är ju tyvärr sånt som händer. Iaf så träffade jag henne förra veckan och det var jätte kul så jag hoppas att vi nu kan återuppta vänskapen :)
Annars så.. sitter min älskling och kollar på 24 som ju är världens bästa serie, eller inte för det är greys hihi men snart blir det film och en tidig kväll. I morgon är det forshagafestivalen som är THE happening of the year, om man är forshagabo alltså, annars så...jaa, är det väl inte så stort ;P Men jag har på ngt vis lyckats lova att jag ska med så det är bara att åka meen vadå det kan ju faktiskt bli kul eller?! man vet ju aldrig, jag ska iaf försöka att göra det bästa av det för det är ju ändå så att man har inte roligare än man gör sej! ;P Så utgång i forshaga i morgon alltså, jag går in helhjärtat ;D Återkommer med rapport efter helgen ;)

Jag lägger upp en bild på mej, Kim och Julia från Pink konserten, alla helt lyriska för att hon var så jäkla bra!! :) Är lite avundsjuk på att de ska se henne snart igen i Gbg, men bara liiite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar