fredag 16 juli 2010

Lovely summerdays :)

Jag har nu varit ledig i 3 hela dagar och det har verkligen varit helt underbart! :) I tisdags så åkte jag ut till Karlan för att träffa mina brorsbarn och Linn, vi åkte då en tur till Charlottenberg för att köpa presenter på en leksaksaffär som dom har där och jag hann även med en kort tur till köpcentret där jag så klart lyckades hitta en massa grejer som jag ville ha :P Kul, men det gjorde mej ju så klart lite fattigare så nu kan jag inte handla ngt mer förän jag får lön. Men men vi hade det iaf riktigt mysigt, om man bortser från att Linn fick migrän en sväng, stackare! Fast det lättade som tur var efter ett tag.
Vi åkte tillbaka ut till Karlan fram mot på e.m och då kom Tobbe ut en sväng, trevligt att få umgås lite med honom också :)
På onsdagen sen så gick jag ut på kvällen med Ida och Anna för att dricka lite vin på Tempel, men lite vin blev rätt fort mycket vin och det slutade med att jag och Anna bestämde oss för att gå på sommar playa på Pitchers och dansa som galningar, himmla kul men oj vad sliten jag var igår, fast.. det var det värt ;)
Efter en mycket lugn dag igår så följde jag med Jesper ner till stan en sväng på kvällen för att träffa några kompisar till honom, äta middag och ta en drink. Anna kom också ner och vi hade trevligt men det blev en tidig kväll, vi var hemma redan 22 men det var nog bra för annars hade jag varit helt förstörd idag :P

Nu ska jag snart ta och åka iväg till jobbet, jag jobbar nämligen fredag och söndag den här helgen, vilket inte är helt kul men jag tjänar iaf en massa pengar ;P och det är ju bra :)
På tal om jobb så måste jag söka en massa jobb under helgen också så att jag har något till hösten när mitt vikariat går ut här, vägra vara arbetslös liksom, det är verkligen inte min grej!

Jag lägger upp en bild på mej and the girls från i onsdags :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar