onsdag 28 juli 2010

Crossing the line





Jaha ja då ska vi se, vad har jag gjort sen sist? Jag har varit på Rix Fm festivalen med världens sötaste Freja och Jesper :) Jag har jobbat och sökt mer jobb i Oslo och jag har varit på Melissa Horns spelning på Café August, och den var verkligen grym! Jag fick gåshud över hela kroppen när hon spelade och satt och njöt i fulla drag :) Vi träffade även på Larsson och hans tjej, som var riktigt trevlig :) Så, vi hade himmla kul ;) Men det barkade rejält senare på kvällen och jag hade verkligen jordens karatefylla!! Jag tänker inte gå in på detaljer, men jag säger bara, det finns en gräns för hur mycket vin jag klarar av och i lördags passerade jag helt klart den gränsen.. ;P Men då.. vi hade ändå rätt kul, jag och Anna dansade som vanligt som stollar och fulade oss ;) Fast snacka om att jag fick lida för det dagen efter Uuuu jordens bakfylla och tvungen att jobba, inte helt kul, men jag överlevde det också ;P
Annars då? Efter idag så är jag ledig 4 dagar i rad, vilket ska bli helt underbart :) Jag behöver verkligen va lite ledig nu känner jag.. Vet inte riktigt vad jag ska göra dock..eller ja i morgon ska jag tvätta och annat tråkigt och sen på kvällen ska jag och Jesper åka till Mamma och äta middag, mysigt :) Men sen vet jag inte riktigt vad det blir.. jag hoppas på en helg med älsklingen men det har tydligen dykt upp något nu så vi får se.. en sak är iaf säker, det blir ingen mer karatefylla!!! ;P

Jag lägger upp lite bilder från lördagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar