söndag 18 juli 2010

Vinyra :)



Jag gick som planerat ut igår och det var som vanligt himmla kul ;) Det hela började med att jag och Anna hade lördagsmys med vin och räkor hemma hos henne, riktigt trevligt, innan vi gjorde oss i ordning för kvällens bravader. Runt nio kom Ida och Richard dit och vi pratade och umgicks ett tag innan vi gav oss iväg till Bmb :) Väl där så satt vi ute en sväng innan vi gick in och lyssnade på bandet som spelade. Det var Rydell och Quik och det är egentligen inte alls min typ av musik men de spelade gamla godingar så jag och Anna bestämde oss för att gå in helhjärtat och hade verkligen jätte kul. Vi stod längst fram tillsammans med några galna göteborgare och diggade järnet hihi
När spelningen var slut så gick vi ut och satte oss allihop och hade trevligt tills Bmb stängde då killarna tyckte att vi skulle gå och bada så vi begav oss av mot älven. Men när vi väl kom dit så kom jag fram till att det nog inte var någon bra idé att hoppa i plurret så jag gick till Sibyllas, köpte en megaburgare och åkte hem ;P Anna stannade däremot kvar för hon ville ha ragg, men eftersom det var helt ointressant för mej så kändes Sibyllas som ett bättre alternativ ;P
Däremot så skulle jag ha gjort vad som helst för att ha haft en Jesper i sängen när jag kom hem, men han var som vanligt i Forshaga :( vilket jag säkert inte är ett dugg trött på för jag älskar att sova själv, speciellt på helgerna..eller inte, men jag börjar bli skrämmande van..

Iaf som sagt en himmla kul kväll igår! :) Tack Anna för att du förgyller min tillvaro, you are a star and I love you! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar