lördag 17 juli 2010

Lite Lost..

Idag blir det utgång igen med Anna och förhoppningsvis Richard och Ida :) Kul fast jag kan inte direkt påstå att jag känner mej sådär jätteladdad, för jag har en del att tänka på och det känns som att mitt huvud går på högvarv.. Jag måste fixa ett jobb innan sommaren tar slut men om jag fixar jobb och det inte är i Kd, vilket det mest troligt inte kommer att bli så måste jag flytta, igen. Lite trist eftersom det innebär att jag återigen kommer att flytta ifrån min familj och mina vänner men samtidigt så ska det bli skönt, beroende på vart jag flyttar då ;P Dessutom så kommer förhoppningsvis både Anna och Kim att flytta till samma ställe som jag och det gillar jag :) Jaaa ärligt talat så älskar jag det, och dom ;) Hoppas bara att Jesper får jobb på samma ställe också för annars vet jag inte hur vi ska lösa det, men förhoppningsvis så slipper vi oroa oss för det.

På tal om det.. jag har kommit fram till att jag tänker för mycket, igen och det måste jag säga är för jävligt! För det tar så himmla mycket energi och det gör att jag ibland beter mej som ett pucko, men jag vet inte riktigt hur jag ska ändra på det för det är ju så här jag är.. Men ingenting är omöjligt right!? så jag har bestämt mej för att försöka..för det här funkar inte.. seriöst..jag håller ju på att gå bannanas.. Så jag måste ge det ett försök, för som sagt, Det här håller verkligen inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar