onsdag 30 juni 2010

Tripp, trapp, trull

Oj då, vad länge sen jag skrev här nu! Sorry, men jag kom hem och verkligheten kom i kapp mej :P För att jag nu inte ska få skrivkramp så tänkte jag att jag gör en kortfattad uppdatering på vad som har hänt sen jag kom hem:

* Jag har träffat min underbara familj och de flesta av mina goa vänner :)
* Jag har flyttat in i en 2:a på rud med Jesper :)
* Jag har varit 3 rundor på Ikea för att handla grejer till lyan, 3 rundor!!! Det tar på krafterna kan jag lova men det är ju ändå lite kul ;)
* Jag har börjat jobba som assistent i Årjäng igen
* Jag har blivit erbjuden jobb på Ankdammen och Fontana i stan, men tackade nej (dock så ringde chefen därifrån idag igen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra)
* Jag har köpt en bil, en Golf från 88 för 4000 kr, den går som en klocka och är min nya pärla :)
* Jag har varit i Glasgow tillsammans med Julia och Kim och kollat på Pink och det var verkligen rååå grymt! :)
* Jag har fått tillbaka pengar på skatten från både norska och svenska staten så jag lever som en kung (näää men det går mer än runt ;)
* Jag har ätit jordgubbar, badat och njutit av den svenska sommaren :)

Sååå det var nog allt tror jag :) Skönt då var jag i kapp ;) hihi det enda som fattas nu är bilder, men jag ska försöka att få upp det nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar