måndag 2 augusti 2010

Crystal Ball

Okej, jag erkänner..det blev fest och utgång den här helgen också ;P Det var dock, to be fair, inte planen från början utan jag hade tänkt mej en lugn helg tillsammans med Jesper och det började bra. På fredagen gick vi på bio och såg Inception, som var bra men kanske ingen biofilm direkt, fast det var ändå jätte mysigt så jag var nöjd :) Vi har inte varit på bio sen vi var i Asien och det var ju ett tag sen.
Meen på lördagen blev det parteeey!! :) Kvällen började med att jag följde med Anna på födelsedagsfest hos en tjejkompis till henne och det var riktigt trevlig. När klockan sen började närma sig halv tolv där ngn gång så drog vi ner till Bmb och skakade loss hihi Vi hade som vanligt skit kul och dansade som galningar. Jag fick dessutom mer komplimanger än jag kunde räkna till och var helnöjd med det, även om jag var lite trött på att bli raggad på i slutet av kvällen. Men jag måste erkänna att det känns bra att veta att jag har kvar min mojjo, även om jag verkligen inte är intresserad för i min värld finns det bara en jag vill ha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar