fredag 4 december 2009

Read My Mind

Idag är det då fredag, och bara 14 dagar tills vi åker hem wiiiieeeee!! Så sjukt underbart!! Hela den här veckan har gått ruggigt fort och jag hoppas att nästa går lika snabbt, men jag skulle tippa på det, är en hel del att göra på jobbet vilket är riktigt bra eftersom tiden går i ultraspeed och jag tjänar mer pengar, nice :) Jag tror att december kommer att bli en bra månad, trots att jag bara kommer att jobba 14 dagar tack vare alla julbord som vi har och som innebär att jag i princip måste bo på jobbet..men vänta nu jag bor ju faktsikt på jobbet haha
Iaf igår fick vi reda på att Ströms bil är så mycket skrot att den måste lösas in, vilket innebär att han aldrig mer kommer att få se sin baby. Jag fick ruggigt dåligt samvete när jesper berättade det, trots att jag ju inte gjorde det med flit. Men det är väl sån jag är och det kanske är bra..?
Idag ska jag börja jobbet kl sex och antagligen jobba helt till kl tre, gööött massa nattillägg.
Nä nu borde jag städa lite så att jag kan julpynta, mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar