söndag 13 december 2009

Christmaskoz

Okej så veckan kanske inte började ngt bra, men den slutade desto bättre. Jag var för en gångs skulle ledig på fredagen, vilket jag egentligen alltid ska vara eftersom det är en av mina 2 lediga dagar, men det brukar aldrig bli så ändå. Lite surt på ett vis kanske eftersom det innebar att jag gick miste om lite pengar, men jag behöver ju egentligen inte så mkt mer pengar nu eftersom jag har uppnått min resebudget, så jag var riktigt nöjd med att vara ledig. Jag började dagen med att gå upp till jobbet för att kolla på ett luciatåg och få lite julstämning, väldigt mysigt. Efter det lagade jag och jesper mat för att senare sätta i gång och baka. Vi bakade lussekatter, cholkadkola och knäck, ruggigt gott och väldigt mysigt. Men det tog sin lilla tid, i princip hela kvällen gick åt, men det var det värt.På lördagen sen så jobbade jag från 18 till 3 och det var verkligen full rulle hela kvällen, jag hann varken gå på toa eller ta mej en rast på hela tiden, 9 timmar.. det kan inte vara nyttigt.. men men jag orkade inte riktigt bry mej eftersom det var sista helgen så jag ville bara jobba klart och gå hem. Men sliten idag det blev jag! Lite drygt eftersom Sandra och Tim kom över på mat och julfika fast det gjorde inte så jätte mkt ändå eftersom de också var slitna efter att ha festat igår så alla var nog på samma nivå :p Iaf så hade vi mycket mysig, jag kommer att sakna dom när vi åker härifrån, men förutom dom så kommer jag nog inte sakna mkt här på ön. Idag är det bara 5 dagar kvar, underbart!! Var inne och kollade på våra visum igen i fredags också och då stod det att de är under bearbetning så nu är det iaf på G wiiieee :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar