onsdag 9 december 2009

I Think I'm Starting To Lose It

Den här veckan går verkligen helt sjukt trögt. Suck!! Jag hade hoppats på att den skulle gå lika snabbt som förra, men inte då..ruggigt drygt. Det är rätt mycket att göra på jobbet, men jag vill inte gå dit, vill inte vara där, jag vill bara hem.. Kanske därför det går så segt, för att jag hela tiden går runt och tänker på hur ogärna jag vill vara där.. Hm..det var lättare förra veckan, då gick jag runt och tänkte pengar, men nu har jag kommit fram till att jag egentligen inte behöver så mycket mer pengar och då känns det som att jag lika gärna kan åka hem..nu. Men men det är bara att bita ihop, idag är det 9 dagar kvar.
Suck..nu till ett ännu drygare ämne, våra visum till Indien. Vi skickade iväg dom för 12 dagar sedan och de har inte ens blivit registrerade än!! vilket innebär att det kommer att ta sjukt lång tid innan de blir klara och vi kan få dom. Jag vet inte riktigt vad de sysslar med på tt-service men inte fan kan det vara det dom ska iaf!! Jag har försökt att ringa till dom och kolla läget flera gånger men kommer bara till en telefonsvarare. Har även skickat två mail till dom och frågat om ngt är fel, men det enda de svarar är att det tar 15 dagar allt som allt. Jaha men då borde de ju vara klara på fredag så varför har de inte ens blivit registrerade än??? Puckon!! Jag hoppas verkligen att de fixar dom snart, annars jävlar..
Nä nu ska jag äta lite mat och lyssna på bra musik så kanske jag lyckas bli på lite bättre humör innan jag måste gå till mitt så kallade jobb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar