måndag 7 december 2009

Still Counting

Då var det måndag igen då, shit den här helgen har verkligen gått helt sjukt snabbt! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har jobbat som en tok. Började kl 18 på fredagen och slutade halv 4 på morgonen bara för att gå upp kl 12 på lördagen och börja jobba igen. Som tur var behövde jag bara jobba till 2 eftersom jag skulle börja jobba kl 18 igen och jobba helt till halv 4. Men gissa om jag var slut på söndagen. Fast det var det värt, med tanke på alla dineros som jag tjänade hihi.
På söndagen sen var jag, Jesper och Sandra hemma hos Jojo och Tim, väldigt trevligt som vanligt. Vi drack lite alkohol, spelade spel och gjorde julkort, myyys. Jag kommer verkligen att sakna dom när jag åker härifrån, speciellt Jojo, men det är nog också det enda som jag kommer att sakna från den här ön ;p Inte länge kvar tills vi åker nu, 11 dagar i dag, det ni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar