onsdag 30 december 2009

Update

Klockan börjar närma sig läggdags nu men jag förstår seriöst inte hur jag ska kunna somna så det känns rätt onödigt att lägga sig..
Det känns som att det är mycket nu, jag har stressat runt som en galning ända sedan jag kom hem för att hinna spendera så mycket tid som möjligt med alla. Lite jobbigt att flänga runt så mycket men det har ändå varit värt det eftersom det har varit både mycket trevligt och väldigt kul. Iaf fram till nu för nu är det den ledsama biten kvar, att säga hej då till alla.. sa hej då till pappa och birgitta idag.. pappa kramade mej stenhårt 4 gånger och jag kan svära på att det såg ut som att han hade tårar i ögonen, han är allt bra go lilla pappsen <3
Annars då.. förutom att jag har flängt runt en del så har jag firat jul med båda sidorna av familjen, väldigt mysigt <3 jag åt en massa god mat och fick en hel hög av bra julklappar, me like :) Jag har även hunnit med att gå ut och festa en sväng, på annandagen tillsammans med richard och hans kompisar, vi var på Ankan och hade riktigt kul och jag var i vanlig god ordning full som en kastrull och dansade som en tok, underbart :)
Sen då.. i morgon så ska jag och Tobbe gå ut och äta middag för att sen gå på hockey, ska bli himmla kul och mysigt att få spendera lite kvalitetstid med honom, det var länge sen <3
Efter det så ska jag antagligen fira nyår i forshaga, fast jag är inte helt säker på om jag vill..jag känner mej som lite kluven..och jag tror att jag måste ta mej en liten funderare.. Jag antar att jag kommer att åka dit men det är nog inte utan en klump i magen..uuu men jag tror att jag behöver göra det här, trots att det tar emot lite, om inte annat för att testa om mitt hjärta har läkt och mitt förnuft har hitta sin plats igen, jag tror det men klumpen i magen oroar mej.. Men jag borde vara starkare än stål nu så jag fixar det här, det bestämmer jag att jag gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar