torsdag 31 december 2009

Horseshoes and Handgrenades

De senaste åren har jag firat nyår i Sydney, Oslo och Auckland.. idag ska jag fira i.. Forshaga? Hur gick det till? Är det ens möjligt? Jag antar det för snart så ska jag ta och hoppa in i duschen och börja göra mej i ordning för att åka dit. Jag har fortfarande en klump i magen men har trots det bestämt mej för att åka dit..mest för Jespers skull, men även lite för min egen..för jag tror att jag behöver bevisa för mej själv att jag klarar av det, trots att det är jobbigt. Jag pratade med Kim nyss, hon sa att hon tror på mej, så söt <3 Jag saknar henne.. det ska bli så himmla kul att träffa henne igen till söndagen, min egen lilla drottning :) Hade hon varit här nu och i kväll så hade det varit lätt som en plätt att åka iväg på den där festen, men det är hon inte så jag får försöka att klara mej själv.. men det går säkert bra, el ja, jag hoppas det iaf.
Hm..på tal om det så fick jag en liten flashback idag från tiden när jag var med L och vi skulle iväg på ngn fest som även A skulle till och hon ringde L ursinnig och skrek åt honom att hon minsan skulle slå ihjäl mej om jag åkte dit.. jag antar att jag inte behöver skriva att jag inte åkte. Shit den bruden var verkligen galen, på riktigt alltså. Jag tror faktiskt inte att R är lika galen, hon verkar trots allt som en rätt vanlig tjej, så bara det är ju ett framsteg.
Hmm..nä nu måste jag verkligen börja göra mej i ordning om jag ska hinna..wish me luck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar