måndag 4 januari 2010

She's pretty that's for sure, but she's not me.

4 januari och bara 2 dagar kvar tills vi åker nu och det känns verkligen helt underbart. Jag vill bara iväg nu känner jag, det är på tok för kallt och nyår blev inte direkt någon hitt, jag blev på tok för full och kommer typ inte ihåg de 2 sista timmarna så jag har haft rätt mycket ågren de senaste dagarna, men det börjar gå över lite nu. Jag har korsförhört Jesper (minst sagt) för att lyckas lista ut vad jag gjorde och sa och det verkar som att jag inte har gjort ngt helt galet iaf. Men fan jag hatar att bli så full att jag inte kommer ihåg, speciellt med människor som jag inte direkt känner..uuuu..
Jaja inte så mycket att göra åt det nu, jag hade ju ändå rätt trevligt innan det blev svart även om det var lite konstig stämning. Jag har kommit fram till att jag gillar de flesta av jespers kompisar och jag skulle gärna vilja lära känna dem bättre och jag hoppas att de vill lära känna mej mer, bruden som precis är i färd med att röva bort deras kompis för 3:e gången i rad hmm..kanske inte så troligt men jag får hålla tummarna för att de är förlåtande människor ;P Den här gången är det ju dessutom lika mycket jespers idé som min att åka iväg, vilket förresten känns helt underbart. Jag är så himmla glad för att jag har träffat någon som vill resa och utvecklas lika mycket som mej och som dessutom är en helt underbar person som jag verkligen älskar <3 hihi jag tror att jag måste vara väldigt lyckligt lottad ;)
Nä nu ska jag ta och vara lite social med Kim om hon har tid med mej, hon sitter och pysslar och ser lite upptagen ut i glasögon och allt, men väldigt söt ;)
Gott nytt år på er förresten, liiiite för sent kanske men ändå ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar