torsdag 26 november 2009

When The Rain Is Gone

Den här veckan är en mycket bättre vecka. Skönt. Dessutom börjar det på allvar gå framåt nu. På fredag är det tre veckor tills vi åker hem, vilket innebär att det är ca sex veckor tills vi sitter på flyget till Indien. Ganska så coolt måste jag säga och jag längtar som en tok :)
Börjar ha allting som behöver fixas ganska så klart nu också. Vi har fyllt i våra visumsansökningar till Kina och Indien den här veckan, och på fredag åker vi till sverige och postar dom. Visumen till de övriga länderna som vi ska till fixar vi på plats så efter att vi får tillbaka de här och allt är okej så är det egentligen inte så himmla mkt mer att fixa. Sköönt. För även om det är kul att fixa med allt så känns det ruggit bra när det är gjort så att man kan slappna av lite och bara njuta av tanken på att man snart är där, om ni förstår vad jag menar?! ;)
Jaa..men det var nog allt för i natt..nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen med min älskling mmm <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar