måndag 16 november 2009

Misery

Nää nu mår jag verkligen inte helt bra..jag har ont i huvudet och hela kroppen och är så sliten att det känns som att jag har sprungit ett helt maratonlopp..trots att allt jag har gjort idag är att gå upp ur sängen och duscha. Dessutom kunde jag knappt sova i natt för att jag vaknade hela tiden av att det var på tok för varmt, jag som fryser typ jämt. Hmm jag måste vara på väg att bli sjuk och det verkligen suger! Uuu försöker att kurera mej själv just nu med en överdos av ingefärste och apelsiner, hoppas innerligt på att det funkar. Funderar på att stanna hemma från jobbet idag också, men om jag känner mej rätt så kommer jag att gå dit ändå, trots att jag egentligen bara vill krypa ner i soffan och stanna där resten av dagen. Problemet är att jag har typ jordens högsta arbetsmoral så det ska mkt till innan jag är borta från jobb.. fast samtidigt så är det ju skillnad på att vara borta från jobb för att man känner sig liiite krasslig och egentligen inte vill gå dit och att känna sig som en påse nötter som har fraktas ifrån Kina och tillbaka 17 gånger som jag gör nu.. meen trots det så lär jag som sagt gå dit idag, fast om jag inte mår bättre i morgon då jäklar får det nog bli soffläge ändå..jag menar det finns ju ändå gränser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar