måndag 9 november 2009

A Lazy Sunday Afternoon

Uuuuu jag är verkligen helt sjuuukt mätt!! Det kan inte vara nyttigt att äta så här mycket.. Men ibland så.. Jojo och Tim var här på middag och jag kände för att gör ngt extra, så jag lagade hasselbackspotatis och fläskfilégryta med quinoasallad, slurp och sen kladdkaka, vaniljglass och jordgubbar till efterrätt, grymt gott! Efter maten kollade vi på film (city of god, ruggigt bra) och jag och Jojo tryckte i oss en massa chips och dipp, plus en massa godis... vilket vi inte direkt blev mindre mätta av, men det var ju så gott ;p
Hm.. jag tror att det där verkligen är en riktigt tjejgrej, att äta tills man nästan tror att man ska spy och då tänka att, nä nu räcker det, bara för att två sekunder senare sitta och trycka i sej ännu mer.. egentligen bra dumt..men som sagt, bra gott ;p
Iaf kvällen var riktigt trevlig, Jojo och Tim är verkligen helt underbara och jag är riktigt glad över att vi har dom här på ön, dom är som små guldkorn i en annars väldigt torr öken ;)
Nä nu ska jag nog försöka att sova lite så att jag pallar att jobba i morgon...så sugen eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar