lördag 9 april 2011

When the world says, give up. Hope whispers.. Try it one more time.

Förkyld, magont och allmänt sliten, jobbade själv igår från 19.00-03.00, det funkade men var lite kämpigt eftersom det var fredag och rätt mycket att göra. Trodde aldrig att jag skulle bli klar, men det blev jag allt till slut, mycket tack vare att Jesper var en ängel och hjälpte till med städningen i slutet :)
Förutom att jobba så har jag inte gjort så mycket, var ledig i torsdags, då jag och Jesper kollade på film, spelade spel och mös hihi. Har även lekt Tomb Raider tillsammans med Kim då vi bestämde oss för att klättra lite berg haha. Se bilden, visst ser jag cool ut!! :D
Nä nu måste jag nog kila för jag börjar om 20 minuter, jobbar tillsammans med Jesper för första gången idag, kan bli intressant haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar