onsdag 27 april 2011

Commit to be fit.

Solen skiner, det blåser inte alltför mycket och jag ska snart gå ut på en långpromenad. Känner att jag behöver det för att mjuka upp mina stackars muskler, var nämligen på gymmet igår och där ska ni veta var det länge sen jag var, vilket känns idag haha. Jag hade ju som ambition när jag kom hit att träna 3-4 ggr i veckan, men eftersom jag åkte på en förkylning nästan direkt när jag kom upp så kom jag liksom av mej helt. Men nu ni ska det bli andra bullar haha, nu SKA jag träna minst 3 gånger i veckan, så det så. Borde ju inte vara så svårt att hålla egentligen eftersom det ju inte direkt finns en miljon andra saker att göra när man bor på världens minsta ö, men ändå.
Iaf så har jag lagt upp ett träningsschema för mej själv utifrån hur jag jobbar och för att motivera mej själv till att följa det har jag satt upp olika delmål, där första målet är att jag ska klara två veckor, och när jag gör det så köper jag något kul till mej själv hihi. Nästa mål blir tre veckor, och sen fyra och jaa ni fattar :) Jag tror iaf att det kommer att funka riktigt bra, tycker ju egentligen att det är skönt att träna men ibland kan det kännas segt att ta sej iväg och då är det bra att ha en den här typen av morot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar