lördag 16 april 2011

For now.

Onsdag: 10 h Torsdag: 10,5 h och Fredag 11,5 h, många timmars jobbande blir det. Så gissa om jag är som lite sliten, varenda muskel i kroppen värker, till och med muskler som jag inte ens visste om att jag hade haha Men men det kommer att känns så värt det när lönen kommer :)
Jaa, men annars då.. så är det bra, jag sov till tolv idag och la mej sen i soffan och kollade på film tillsammans med älsklingen. Nu ska jag laga lite mat och göra mej i ordning innan jag börjar jobbet vid 17.30. Sen i morgon ska jag nog sova till tolv igen innan jag börjar kl 14.00.
Det är förresten så mitt liv ser ut just nu, om ni undrar, jobba, sova, äta, titta lite på film, jobba, sova, äta, titta på någon bra serie, jobba... jaa ni förstår, intressant liv jag har va!?! Haha eller inte, men det funkar ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar