måndag 4 april 2011

Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've decided to look beyound the imperfections.

Jag har nu varit här uppe i nästan en hel vecka så jag tänkte att jag skulle dra en snabb update.
Vi flyttade i fredags in i Marystua, vårat hus som vi ska bo i under tiden som vi är här, och har packat upp och bott in oss lite. Jag har jobbat fyra dagar på hotellet och börjar komma in i jobbet igen, tycker att det känns riktigt kul att vara tillbaka där och det känns helt fantastiskt att ha ett jobb som jag faktiskt vill gå till hihi. Jesper och Kim har också börjat jobba och jag tycker att de gör riktigt bra ifrån sej båda två, de är duktiga och jag är stolt över dom. All snö har försvunnit och det börjar bli vår här också yeey. Jag och Jesper har gått en liten tur runt ön för att ta lite bilder, bilderna kommer nog upp här och på fejja i morgon.
Jaaa men det var nog det tror jag, nu ska jag ta och krypa till kojs så att jag orkar upp i morgon till mitt planerade brödbak haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar