onsdag 19 januari 2011

"When life knocks you down, you can choose to get back up"

Idag har jag fikat med Ida, tränat, ätit middag med Jesper och kollat på Karate Kid, som var riktigt bra. Var egentligen meningen att jag skulle jobba, men jag fick ledigt idag för att jobba i morgon i stället. Om jag inte blir ledig på söndag så kommer jag nu att jobba 8 dagar i sträck uuää det lär kännas, men det är ändå helt okej för vet ni vad?? Efter det så är jag ledig 12 dagar i sträck!! Från den 28/1 till den 9/2 Yeeey!!! :)
Såå på fredagen där, den 28, så ska jag gå på Oskar Linnros tillsammans med två tjejer från jobbet, Louise och Lina :) och på lördagen så ska jag fira min födelsedag med middag och utgång på Bmb :)
Och efter det, på natten mellan söndag och måndag, åker jag och mammsen iväg till Göteborg för att på måndag morgon ta flyget till Fuerteventura :) Åhh gissa om jag längtar!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar