onsdag 26 januari 2011

Heaven Sent

Igår var jag återigen på vårdcentralen på grund av min mage, har ju haft ont i den av och till i vad som känns som en evighet och trots att de har tagit en massa olika prover så har de inte lyckats hittat felet. Men så igår så fick jag träffa en ny läkare, en ung tjej som inte kan vara mer än ett par år äldre än mej själv och hon var verkligen jätte bra. Hon undersökte mej noga, ställde mängder med frågor, skickade iväg mej på ytterligare blodprov och gav mej sen en förklaring på vad hon tror att det är. Hon skrev även ut två olika magmediciner, som borde göra mej bättre, samt skickade iväg en remiss på ultraljud. Så nu hoppas jag på att hon har rätt, så att jag äntligen kan bli bra igen, för det här har verkligen tärt på mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar