söndag 30 januari 2011

Just Brilliant









Heeellluu! Jag tänkte bara skriva lite om min fantastiska födelsedagshelg :)
På fredagen blev det Oskar på Nöjes som planerat tillsammans med några av tjejerna från jobbet, ruggigt kul :)
Och igår blev det middag hemma hos mej, kyckligfilé fylld med basilika och fetaost, inlindad i bacon tillsammans med hemmagjorda potatisklyftor, pepparsås, grönsallad och nygräddade baguetter, mums! Blev dessutom efterrätt bestående av kladdkaka och glass, väldigt gott och väldigt mysigt :) Senare på kvällen blev det även utgång på Bmb, där vi som vanligt dansade loss och hade riktigt kul :) Sen idag så har mamma, lars, pappa, birgitta, freja och mormor varit hemma hos oss för att fira mej :) Himmla mysigt, vi drack kaffe, åt min egendesignade marängswiss och skrattade tills tårarna rann :)
Jag fick dessutom en massa bra presenter, både igår och idag, vetekudde, presentkort på body shop, en blå resväska, presentkort på massage, choklad, hudlotion, chokladtvål, pengar och ett par nya raggisar. Alltsammans saker som jag både ville ha och behöver :)
Såå summa summarum, en underbar födelsedagshelg tillsammans med underbara människor!! :)
Åhh nu, som grädde på moset, sitter jag hemma hos mamma och ska snart gå och lägga mej för om 6 timmar är det dags att kliva upp, åka till Landvetter och hoppa på flyget till Fuerteventura för en vecka med värme och sooooool!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar