lördag 7 augusti 2010

Catch Me While I'm Sleeping

Jag behöver sömn, en massa värktabletter och minst ett par dagars semester. Slutade jobbet 09.00 i morse och det blev inte speciellt mycket till sömn i natt heller så jag funderar nu starkt på att ta en middagslur :p Den här jobbperioden börjar ta knäcken på mej, men jag har gjort 6 dagar av 12 nu iaf, alltid ngt.
Känns skönt att det inte blir någon utgång i kväll också, för det hade jag verkligen inte haft nog med energi till. I stället bli det en lugn hemmakväll med god mat, film och en massa chips och dricka tillsammans med älsklingen, Mys! :)
Förövrigt så snurrar mina tankar fortfarande runt som studsbollar angående vad vi ska göra efter sommaren. Jag är inte helt säker på vad jag vill, eller jo det är jag för jag vill inget hellre än att åka tillbaka till Australien ;) men det funkar ju tyvärr inte att göra det nu, så det får vänta. I stället ser det fortfarande ut att bli Oslo och det kommer säkert att bli skitbra, om vi båda får jobb, Kim och Anna flyttar med och Josefin bor kvar vill säga :) om inte så får vi se vad det blir..men det löser sej säkert, det gör det ju nästan alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar