söndag 29 augusti 2010

If I Stumble I Won't Hit The Ground



Jag har lyckats bli sjuk och mår verkligen inge bra just nu.. men jag försöker att kurera mej med en massa alvedon, ingefärste och vatten :p och jag hoppas verkligen att det hjälper för i morgon måste jag vara frisk, det bara är så.
Annars så har helgen varit lugn, i fredags så var jag nere i stan tillsammans med Ida och åt middag och bowlade, riktigt trevligt :) Och igår var Anna här och vi åt mat, kollade på film och tryckte i oss på tok för mycket chips och godis :p riktigt mysigt :) Jag har även varit världens bästa flickvän och agerat privatchaffis åt Jesper hela helgen och kört honom fram och tillbaka till Forshaga ;D
Idag planerar jag att bädda ner mej själv i soffan tillsammans med älsklingen hela dagen och kolla på en massa film, myys :) Tror även att Richard och Joel kommer hit en sväng, trevligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar