lördag 14 augusti 2010

Myyyys :)



Igår åkte jag med mamma och mormor till Strömstad över dagen. På vägen ner åkte vi inom ett köpcenter, Nordby för att shoppa lite och äta lunch innan vi åkte vidare ner mot Strömstad och en av deras många stränder. Det var meningen att jag och mamma skulle bada men jag tyckte att det var på tok för kallt så jag satt med mormor och mös i solen medan mamma slängde sej i, snacka om badkruka ;P Efter stranden så åkte vi in till centrum där vi strosade runt ett tag innan vi satte oss på en uteservering för att äta räkmackor, riktigt mysigt :)
Jag kom hem runt halv tio där någon gång och då kom Anna.P och hälsade på. Jag har inte träffat henne på evigheter så det var himmla kul att ses :)
Idag ska jag, Anna, Jesper och Richard åka hem till Ida och hennes pojkvän och spela kubb och dricka lite vin och öl, mysigt och väldigt trevligt :) Det kanske blir utgång på mej, Anna och Ida idag också, men vi får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar