torsdag 26 augusti 2010

Dear Diary


I måndags åkte jag till Oslo igen för att gå på 2 nya anställningsintervjuer och de gick jätte bra båda två. Jag gick även på en provjobbning för ett av ställena och även den gick riktigt bra.
Jag bodde precis som förra gången hos Josefin och vi hade det riktigt trevligt :) Jag träffade även Anna-Lee en sväng och vi gick ut allihop och åt middag, mysigt! :)
Igår spenderade jag dagen ute i Karlan och åt middag tillsammans med pappsen och Birgitta, som hade lagat hemmagjorda köttbullar med potatis och brunsås, mums!! Jag åt tills jag trodde att jag skulle storkna och sen åt jag lite till :) Efter middagen hälsade jag på min ena broder och hans familj en sväng innan jag åkte hem till älsklingen :) Jag har verkligen inte varit hemma mycket det senaste så jag har saknat honom massor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar