torsdag 28 januari 2010

Happy B'day To Me

I morgon fyller jag da 23 ar, vilket pa ett vis kanns helt sjukt. Nar fan blev jag 23 liksom?? Det kanns mer som att jag borde fylla typ 20 el ngt, men det gor jag ju tydligen inte :p Det ar inte latt att bli gammal haha Jag far trosta mej med att jag iaf har hunnit med en hel del de senaste aren..och att jag anda har nagra ungdomsar kvar innan jag pa allvar maste ta tag i mej sjalv haha
Annars da, vi aker till Varanasi i morgon och kommer da alltsa att fira min fodelsedag dar, Jesper har varit ivag en svang idag sjalv och haft en massa fuffens for sej sa nu ar jag inte sa lite nyfiken :) Vi kommer att ta nattaget harifran Agra vid halv 12 i natt och vi ar lite spanda pa hur det taget egentligen kommer att se ut, men vi har kopt 1:a klass biljetter sa det borde vara okej..
Oavsett sa kommer det att bli ratt skont att lamna Agra, som vi nu har spenderat 3 dagar i. Inte for att vi inte har haft det bra for det har vi, det ar bara det att det ar pa tok for stort och det finns inte sadar jattemycke att gora. Men en sak gjorde det sa vart att aka hit, Taj Mahal, som vi sag forsta dagen, det var var verkligen helt otroligt!! Sjukt vackert och vaaaldigt maktigt!! Det ar helt klart varan nya hojdpunkt pa resan och jag rekomenderar alla att aka hit och besoka det, for det ar verkligen en mind blower och jag forstar varfor det ar ett av varldens 7 underverk. Oh yes!!
Annars da? Innan vi kom hit sa var vi pa ett jattelitet stalle som heter Ranthambore och gjorde tigersafari med 17 indier, och det var en upplevelse kan jag lova, trots att vi inte sag nagra tigrar. Vilket var lite drygt, men vi fick se en del andra djur, som krokodiler, apor, pafaglar och hjortar sa det var anda ok :) Vi kommer antagligen att gora nagon mer tigerasfari langre fram ocksa.
Meeen nu borjar klockan narma sej avfard sa jag maste nog saga tack och hej! Puss pa er!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar