tisdag 5 januari 2010

It's Time

Om exakt 10 h sitter vi på flyget på väg till Dehli och gissa om det ska bli skönt att slippa kylan och få komma iväg ett tag. Det känns verkligen helt underbart, fast.. samtidigt så känner mej rätt konstig..eller mer tom på ngt vis för det känns som att jag borde sitta här med det största leendet ever och ha typ 1000 fjärilar i magen, men det gör jag inte och det har jag inte.. Jag antar att det kan bero på att jag börjar bli van, eller att jag inte riktigt har fattat än att jag faktiskt ska iväg, eller att jag har en del annat att tänka på. Antagligen så är det en kombination av alla tre och jag skulle nästan kunna sätta pengar på att jag i morgon kommer att vakna med världens leende och va som ett litet barn på julafton. Åtminstonde hoppas jag det för jag älskar verkligen den känslan :)
Meen först blir det till att försöka sova lite så att jag är pigg i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar