tisdag 27 oktober 2009

This Is My Life, but luckily only for now

Nyss hemkommen från gymmet, tränade pilates idag tillsammans med Jojo, skönt med lite avslappande träning och bra för min rygg. Börjar jobbet halv fyra och slutar inte förän runt två-tre tiden i natt så det kändes som att det var bäst att ta det lite lugnt. Är inte direkt sugen på att gå dit idag heller, men jag får försöka att tänka på pengar hela skiftet så ska det nog gå bra :P Uuu det blir ingen resa till sverige på fredag heller eftersom jag är tvungen att jobba, men om vi får låna Johans bil så åker vi på söndag i stället. Jag hoppas verkligen att vi får det, skulle va så otroligt skönt att komma bort från den här ön lite, om än bara för en dag.
Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen, ladda mina batterier och laga lite mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar