fredag 2 oktober 2009

I wanna go home

Jag har, seriöst aldrig, haft sån hemlängtan som jag har nu... och då har jag trots allt spenderat väldigt mycket tid hemifrån de senaste tre åren, på andra sidan jorden tom i oz och nz, men trots det så har jag aldrig haft sån sjuk hemlängtan som jag har nu. För nu skulle jag nästan ge min högra hand för att komma hem..men det kanske är bra om jag inte gör det..för jag tror att jag behöver ha den i jobbet.. :P
Men oavett så skulle jag väldigt gärna vilja va hemma nu, i karlan, hos mina underbara familj. Anledningen, pappsen och birgitta gifter sig i morgon. Jag och jesper skickade en blomma till dom, som de fick idag och de verkade riktigt glada, vilket kändes bra. Men jag hade ju ändå allra helst sett att jag hade varit där.. men man kan tyvärr inte dela på sej och att ta sej hem ifrån den här ön är inte det lättaste, det tar väääldigt lång tid, om man inte har på tok för mkt pengar vill säga, vilket jag inte direkt har.
Jag hoppas dock att de får en helt underbar dag och att de vet att jag tänker på dem. Och om ni läser det här, jag älskar er båda och tycker verkligen att det är på tiden att ni gifter er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar