torsdag 15 oktober 2009

Why Do I Keep Counting?

Nä nu jäklar är det kört igen! Nu har jag tröttnat på det här stället, på det här jobbet och på den här ön! 7 veckor tog det, mer el mindre och jag börjar nästan bli lite trött på mej själv också nu, seriöst, går det att tröttna fortare? finns det ens någon mer rastlös än jag???
Jag undrar jag... men då det är väl bra samtidigt för det gör att det händer grejer, att jag gör saker i mitt liv och hela tiden utvecklas. Men det kan bli jobbigt ibland, som nu när jag är så att säga fast här i ytterligare 9 veckor och det känns som att det kryper i kroppen...suck..
Men samtidigt, 9 veckor är inte lång tid..det borde gå fort..men just nu känns det som att jag sitter fast och inte kommer någonstanns, att jag rör mej runt i en cirkel. Fast det gör jag ju inte, jag kommer framåt, det går bara väldigt sakta..haha jag är verkligen helt otrolig.. Jag sa till jesper så sent som igår att jag ska sluta gnälla men här sitter jag redan och gnäller igen...snacka om gnällkärring!! Och egentligen, vad gnäller jag ens om? okej det är ruggigt tråkigt här uppe, men det kan vara kul också, ibland iaf, när man tränar el umgås med vännerna & jesper. Och jag åkte ju trots allt hit för att tjäna och spara pengar och det gör jag verkligen eftersom det inte går att spendera några. Så det är inte bara dåligt, det är bara ganska tråkigt ofta och jag är väääldigt rastlös :P men då, jag överlever nog det här också :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar