tisdag 20 oktober 2009

Tranquilize

Onsdag igen då, börjar jobbet om 20 minuter och jag kan väl inte direkt påstå att jag är jätte sugen på att gå dit...men det är ju liksom ett måste om man vill ha pengar :p Fast.. det börjar kännas lite bättre nu ändå, speciellt jämfört med förra veckan. Då var jag trött på allt som hade med den här ön att göra och jag ville inget hellre än att komma härifrån samtidigt som det kändes som att tiden gick i slowmotion.. Men nu känns det som att det äntligen börjar vända, och trots att jag fortfarande är väldigt trött på den här ön så känns det ändå okej att va här på något vis. Vilket känns otroligt skönt eftersom tillvaron här uppe blir så mkt enklare, och om jag har riktigt tur så kanske den tom kan känns liiite kortare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar